wtorek, 12 marca 2013

Złodziejka na stardoll !

Heyka ;) Tu stardollowa (była) Lady_Nola
Z góry przepraszam, że używam bloga w celu uzyskania własnych korzyści, ale chcę was ostrzec.
Na stardoll grasuje złodziejka ! Czacha32 zaprzyjaźnia się z tobą, dopytuje się ile masz stardollarów, a następnego dnia nagle znika twoje konto ! Nie podałam jej mojego hasła - czacha32 używa programów hackerskich i nie jestem jej pierwszą ofiarą ! Nawet BadGerl.. padł ofiarą jej kradzieży.
Znamy już sposób w jaki działa Czacha32
1. Kradnie adres e-mail (którego nikt jej nie podał!)
2. Kradnie konto facebook
3. Przekazuje stardollary ze skradzionego konta na swoje
4. Zmienia hasło na stardoll
Jej postępowanie zawsze wygląda tak samo !
Prawdopodobnie sprawa z czachą32 trafi do prokuratury, bo ukradła zbyt wiele kont.
Na razie proszę was o zgłoszenie jej do administracji.
Możecie skontaktować się ze mną na nr gg: 2514682
Piszcie w razie chęci uzyskania lub podania jakichkolwiek informacji/pytań.

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że o tym napisałaś. A tak poza tym to też już nie masz fb ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fb szybko odzyskałam bo miałam go założonego na 2 adresy e-mail.
      Kiedy zauważyłam że ukradli mój pierwszy adres szybko zmieniłam hasło i e-mail na zupełnie inne, hasło trudniejsze, i e-mail zmieniłam z o2 na wp - tam gdzie złodziejka nie będzie szukać. Potem ukradła mi 2 adres e-mail ale facebooka wciąż mam :)

      Usuń